Verzendkosten en levertijd

Wij versturen onze pakketten met PostNL, bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16:30 uur worden, indien voorradig, dezelfde dag verzonden. PostNL levert op maandag t/m zaterdag. Indien je mogelijk niet thuis bent kies dan voor afhalen bij een PostNL servicepunt bij je in de buurt.  In de onderstaande tabel zie je per land wat de verzendkosten en verwachte levertijd van je bestelling is.

Landen                  Verzendkosten          Gratis vanaf >         (werk)dagen

Nederland              € 5,95                               € 45,-                             1-2 
België                      € 7,95                               € 60,-                             1-3 
Duitsland                € 9,95                               € 75,-                             1-3
Luxemburg            € 9,95                               € 75,-                              1-3
Frankrijk                € 11,95                             € 100,-                           2-4
Overige Landen   € 19,95                             € 150,-                           2-5

Wij leveren aan de volgende "overige" landen: Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Spanje, Italië, Portugal, Oostenrijk en Tsjechië


NIET THUIS

Ben je niet thuis als je bestelling wordt bezorgd? Dan laat PostNL een afhaalbericht achter in je brievenbus, en kun je de bestelling afhalen bij een PostNL ophaalpunt. Bewaar dit afhaalbericht. Geen briefje in de brievenbus? De locatie kan achterhaald worden aan de hand van je Track & Trace code.

BEZORGADRES
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een PostNL ophaalpunt (Nederland & België ). Je kunt het bezorgadres helaas niet wijzigen als de bestelling al gedaan is.

BESTELLING NIET/FOUTIEF/ONVOLLEDIG GELEVERD
Wanneer je geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice via support@consumedix.com.

BESTELLING TOCH NIET LEVERBAAR
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij je hier binnen vijf werkdagen over met een Final Manco-melding, en zullen we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, of de Klarna-factuur aanpassen.